Загальні форуми
Форум | Опис | Дискусії |
---|---|---|
Новостной форум | Главные новости и объявления |
0 |
Навчальні форуми
Тиждень | Форум | Опис | Дискусії |
---|---|---|---|
Тема 1. Засади електронного навчання: Основні концепції | Інтерактивне завдання #2. Викладання на відстані чи очно? | Iнтерактивне завдaння #2. Викладання на відстані чи очно?Для цього завдання, будь-ласка, виконайте наступне: 1. Обговоріть переваги та недоліки дистанційної освіти проти традиційної освіти. 2. Окресліть ваші персональні преференції та поясніть ваш вибір. |
0 |
Tема 2. Теорії онлайн навчання | Електронне портфоліо. Мої улюблені навчальні методи та техніки | Яким навчальним методам та технікам ви зазвичай віддаєте перевагу в своїх традиційних курсах? Котрий метод чи техніка можуть бути адаптовані до он-лайн курсів та як? Будь-ласка надайте детальну інформацію, яка базується на власному розумінні теми. |
0 |
Е-портфоліо. Педагогічні школи в он-лайн навчанні | Наведіть приклади реальних (власних чи Ваших колег) навчальних матеріалів (лекція, завдання тощо), де застосовуються принципи біхевіористського, когнітивного, конструктивістського та коннективістського підходу до навчання он-лайн (додатково див. Theory and Practice of Online Learning, Terry ... |
0 | |
Tема 3. Системи управління навчанням та контентом (Moodle) | Інтерактивне завдання: роздуми про зручність систем управління навчанням та контентом | Iнтерактивне завдання: роздуми про зручність систем управління навчанням та контентом Наскільки Moodle вам здається зручним у використанні? Враховуючи функції та інтерфейс системи, будь-ласка покритикуйте зручність Moodle (легкість використання, навігація, зовнішній вигляд інше.) |
0 |
Tема 4. Віртуальні аудиторії та вебінари | Інтерактивне завдання. Вебінари | Якими системами для проведення відеоконференцій Ви користуєтесь (користувались)? Розкажіть колегам про їх переваги та недоліки при використанні у дистанційному навчанні. |
0 |
Обговорення: Що краще? Віртуальні аудиторії чи вебінари? | Обговорення: Що краще? Віртуальні аудиторії чи вебінари? Розкажіть про свій досвід проведення різних лекцій онлайн. У якому типі для вас більше переваг і чому? |
0 | |
Тема 7. Авторське право, технічні засоби захисту авторських прав та плагіат | Студенти та плагіат | Ми чaсто зyстрiчaємося y своїй педaгогiчнiй прaктицi з ситyaцiєю, коли стyденти y реферaтaх, кyрсових, дипломних тa iнших видaх робiт використовyють чyжi роботи, не роблячи нiяких посилaнь - використовyють плaгiaт. При цьомy вони не бaчaть нiчого погaного в тaкiй прaктицi. "Я повнiстю погоджyюсь... |
1 |
Використання програмного забезпечення для перевірки та плагіат | 1. Наскільки ваші власні навчальні матеріали є оригінальними? Що ви думаєте про "самоплагіат"? 2. Яким програмним забезпеченням для перевірки на плагіат ви користуєтесь? У чому його переваги та недоліки? |
0 | |
Тема 8. Е-оцінювання | Обговорення: Переваги та недоліки онлайн оцінювання | Будь ласка, обговоріть переваги та недоліки процесу оцінювання онлайн. Запропонуйте альтернативні рішення для вирішення зазначених проблем або запропонуйте ефективні рішення з прикладами. |
0 |
Тема 9. Графічний дизайн | Навіщо нам потрібний графічний дизайн? | Що ви думаєте про графічний дизайн та його можливості? Навіщо нам потрібний графічний дизайн? Дайте відповіді на ці запитання з огляду на свій професійний досвід. |
0 |
Тема 11. Розробка мультимедійного контенту | Дискусія. Коли використовувати текст, зображення, відео, анімацію? | На вашу думку, у яких випадках потрібно використовувати текст, зображення, відео, анімацію в освітньому середовищі? Як на вибір впливає аудиторія, тема, мета заняття? |
0 |
Тема 13. Соціальні мережі та новітні технології | Обговорення. Соціальні мережі в освіті | Якщо ви плануєте активніше застосовувати соціальні мережі у навчальному процесі, зайдіть на http://socialmediaforeducation.org/ та ознайомтесь з ідеями, як запровадити навчальні вправи за допомогою соціальних мереж. Розробіть "навчальну вправу" чи опишіть конкретну навчальну ситуацію із ... |
1 |
Тема 14. Забезпечення якості в дистанційному навчанні. | Обговорення. Чинники, що впливають на якість | Які фактори можуть забезпечити якість у онлайн навчанні? Як можна забезпечити стійкість цих факторів? |
0 |